W naszym sklepie zamówienie może złożyć każda dorosła osoba lub firma, która poprawnie wypełni formularz danymi kontaktowymi.
Rejestracja własnego konta sprawia, że zyskujemy dodatkowe możliwości:
- podgląd statusu realizacji zamówień i historii zakupów z poziomu Panelu Klienta,
- brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach,
- możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych.
Jak złożyć zamówienie?
- Po stronie, łatwo można poruszać się dzięki przyciskom graficznym bądź linkom tekstowym, które wskazują daną akcję. Tym samym, możemy w łatwy sposób znaleźć i sprawdzić to, co nas zainteresowało.
- Wszystkie produkty są pogrupowane na kategorie, które można odnaleźć w menu głównym. Podział uwzględnia jeszcze podkategorie, dzięki czemu łatwiej odnaleźć interesujący nas asortyment. Całość na pewno przyspieszy wykorzystanie wyszukiwarki, która zlokalizowana jest po prawej stronie. Wystarczy uzupełnić pole słowem lub frazą, związaną z poszukiwanym produktem.
- Gdy odnajdziemy już konkretny produkt, warto przeczytać dostępne informacje na jego temat. Co więcej, większość fotografii asortymentu można powiększyć, poprzez kliknięcie w nie.
- Kiedy jesteśmy już zdecydowani na zakup, wybieramy ilość, a kolejno na przycisk „do koszyka”, który przeniesie nas do strony „koszyk”. Tam produkty widoczne będą na liście zakupów. W tym miejscu możemy zmienić zawartość koszyka, a to w polu „ilość”, czy też „akcje”, klikając kolejno w „przelicz”.
- Zawartość koszyka możemy sprawdzać na każdym etapie procesu zakupowego. Wystarczy kliknąć w opcję „przejdź do koszyka”.
- Mając już pewność, że zaplanowane zakupy znajdują się na naszej liście, w opcji „koszyk”, możemy przejść do realizacji zamówienia. Pod listą zakupów zlokalizowane są opcje dostawy oraz płatności.
- To czas, aby wybrać preferowaną przez nas formę dostawy, przy czym otrzymujemy od razu informacji na temat sposobu płatności – klikamy w opcję „zamawiam”.
- Kolejne etapy uzależnione są od tego, czy jesteśmy użytkownikiem zarejestrowanym w systemie
- Jeżeli nie zarejestrowaliśmy się w systemie sklepu, możemy skorzystać z opcji „zarejestruj się”, po czym wypełnić pola jak podaje opis. Kolejno przechodzimy do „podsumowania”, a następnie możemy kliknąć „złóż zamówienie” co zakończy proces.
- Gdy nie jesteśmy zarejestrowanymi użytkownikami, a przy tym nie wyrażamy chęci by nimi zostać, wybieramy opcję „złóż zamówienie” po czym wypełniamy opcję jak wskazuje opis. Przechodzimy do podsumowania, a kolejno możemy już sfinalizować zamówienie.
- Kiedy zdarzyło się nam już robić zakupu w naszym sklepie i jesteśmy zarejestrowanym użytkownikiem, cały proces będzie przyspieszony, ponieważ niektóre kroki będą mogły być pominięte.
- Kiedy zamówienie zostanie zatwierdzone, będzie ono przekazane do realizacji do pracownika serwisu. Otrzymamy również e-mail z potwierdzeniem zamówienia, co pozwoli nam poznać nr swojego zamówienia oraz wszelkie inne ważne informacje.
- Jeżeli pojawiają się u Państwa jakiekolwiek pytania bądź uwagi, warto zgłosić je poprzez formularz kontaktowy, telefonicznie lub na adres e-mail sklep@wasag.pl.
Dodatkowe informacje
- Przesyłki zawierające wędliny nadajemy codziennie, jednak wyłącznie do czwartku.
- Piątek to dzień, w którym nie realizujemy zamówień internetowych.
Nasz numer konta w przypadku zamówień opłacanych przelewem to:
Numer konta do przelewu: ING 62 1050 1562 1000 0090 3048 0603
Adres odbiorcy: Zakład Mięsny Wasąg Sp.J. Hedwiżyn 118, 23-400 Biłgoraj